انواع دستکش دوچرخه سواری

انواع دستکش دوچرخه سواری

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

انواع دستکش دوچرخه سواری
بازدید : 236

دستکش های دوچرخه سواری انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در خلیج وحیدی اطلاعات کاملی در مورد خرید دستکش دوچرخه سواری بدست خواهید آورد. داشتن یک جفت دستکش دوچرخه سواری مناسب، حتی اگر مدل های بسیار ارزانی باشند، به شما کمک می کند هنگام رکاب زدن احساس خوبی داشته باشید، اما دستکش ها نیز مدل های مختلفی دارند که می توانید بر اساس زمان ها و شرایط مختلف از آنها استفاده کنید. استفاده کنید. در این پست از مجله خلیج وحیدی می خواهیم اطلاعات جامعی در مورد دستکش دوچرخه سواری در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید. قبل از هر چیز بهتر است بدانید چرا هنگام دوچرخه سواری از دستکش استفاده می شود؟ و سپس به انواع این دستکش ها می پردازیم و در نهایت با چند توصیه بهترین نکات را برای خرید در اختیار شما قرار می دهیم.

از دستکش دوچرخه سواری استفاده کنید

فرقی نمی‌کند که کجا قصد سواری دارید، چه در شهر یا خارج از شهر با یک تور دوچرخه‌سواری یا اصلاً در مسیر دوچرخه سواری، مهم است که همیشه حداقل یک دلیل برای استفاده از دستکش وجود داشته باشد. نیاز شما، شما می توانید ارزان ترین تا گران ترین مدل ها را خریداری کنید. اول از همه، اجازه دهید در مورد بهترین فصل های دوچرخه سواری، بهار و تابستان صحبت کنیم. استفاده از دستکش در این فصول از تابش مستقیم آفتاب به دست جلوگیری می کند، ثانیاً اگر تعادل خود را از دست بدهید و روی زمین بیفتید کف دست شما پوشیده شده و خط و خش به حداقل می رسد و سوم اینکه احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. . وقتی دوچرخه را کنترل می کنید. این سه دلیل مهمی است که دوچرخه سواران را به استفاده از آن ترغیب می کند. در مورد فصول پاییز و زمستان چندین دلیل دیگر به موارد فوق اضافه می شود، یکی جلوگیری از ورود سرما به دست و دیگری عدم لیز خوردن دست روی فرمان و کاملاً ضد آب بودن به صورت حرفه ای. مدل ها.

انواع دستکش دوچرخه سواری

از آنجایی که دستکش های دوچرخه سواری به دو قسمت با انگشت و بدون انگشت تقسیم می شوند، می توانید برای هوای گرم یک جفت دستکش داشته باشید که نصف انگشت است و برای هوای سرد نیز می توانید دستکش انگشتی بخرید. اما هر یک از این دسته بندی ها نیز به چند قسمت تقسیم می شوند که در ادامه به آن می پردازیم. دستکش های ورزشی بدون انگشت، بدون انگشت، زمستانی و معمولی مدل های مختلفی از دستکش های مورد استفاده دوچرخه سواران هستند و از این نوع دستکش ها می توان به عنوان دستکش های معمولی برای ورزش های دیگر استفاده کرد.

ویژگی های مختلف دستکش های ورزشی

قابلیت تنفس: پارچه دستکش باید به گونه ای باشد که از خروج بخار آب جلوگیری نکند. پارچه های قابل تنفس در روزهای گرم عالی هستند و پوست شما را خشک و لطیف نگه می دارند.

مچ بند: دستکش باید یک چسب محکم کننده در اطراف آن داشته باشد تا به خوبی در دستان شما قرار گیرد.

قابلیت حفاظتی دستکش: انواع دستکش از مواد نازک تا ضخیم تولید می شود که هر چه پارچه دوام بیشتری داشته باشد عملکرد بهتری در برخورد با زمین و موانع دارد.

ضد آب: دستکش های ضد آب ویژگی ای هستند که با ایجاد محافظ ضد آب یا پارچه ضد آب روی دستکش ایجاد می شود اما باید مراقب این نوع دستکش ها باشید زیرا برای روزهای گرم فضای تنفسی ندارند. مناسب نیستند.

زیره دستکش: معمولا جنس یا نوع زیره دستکش با سطح دستکش متفاوت است و دلیل آن عدم لیز خوردن در هنگام دوچرخه سواری است.

گرما: دستکش های زمستانی با عایق های مختلف ساخته می شوند تا از دوچرخه سواران در برابر سرما محافظت کنند. این عایق های مختلف این مدل ها را کمی سنگین کرده و عملکرد آن ها را کمی تحت تاثیر قرار می دهد.



نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 15:23
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید